redan slut

min låånghelg är slut och imorrn är det nya tag som gäller. Haft det underbart iaf och ätit allt jag inte bör äta (dvs. pizza, korvstrogarnoff med massor av vitlök, tacos) typ allt som gör mig osams med magen men jag måste säga att det var värt det, varenda tugga :)
Nu sitter jag i sängen med en kopp te, och massa honung. Ögonen svider, halsen känns svullen och ömmar, kroppen allmänt slut och trög, förkylning på g? troligtvis men det var längesen så man ska inte klaga

Har fått en hel del åtgärdat i lägenheten (som för övrigt ser ut som ett bombnedslag fortfarande), hålen i badrumsväggen är igenkladdade, ny kramgrej i köket (sådär så man kan ställa in vattnet som man vill), förlängningssladd och clips som gör att jag kan ha micron och mixern brevid kylen och får mycket mer arbetsyta, taklampa i köket :)

Och från mitt kökfönster kan man se rådjur gå omkring om man har tur, tänk dom frukostarna med live underhållning haha :)

Och sen har jag konstaterat att med rätt mängd choklad i huset är det alla hjärtans dag varje dag, fy sjutton vad glad man blir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0