sista rycket

Min kropp lever efter mottot; Upp som en sol, ner som en pannkaka. Det är ett jäkla upp och ner hela tiden. Pga föerkylningen (hoppas jag för annars är det illa) har mina leder helt börjat leva sina egna liv och lösgöra sig från min vilja.
Har varit sängliggande sedan femtiden igår, då både leder och nacke var knäppa, hade ju visserligen travat en jäkla sträcka i -15 och det tog säkert en och en halv timme innan jag återfick hyfsad känsel i händerna...Blir så jäkla less och hatar att inte kunna göra något, det finns alltid dom som har det fruktansvärt mycket värre men jag är väl ungefär vid gränsen för vad jag klarar av när jag åker på ledvärk.

Man är ju så jäkla beroende, att fotlederna inte fungerar blir ju ett problem först imorgon bitti när jag måste ta mig till skolan men idag skulle jag skriva en massa på mitt arbete som är på datorn alt läsa böcker och det funkar inte så jättebra när fingrar och händer muppar..men men, nu har jag klagat av mig så det räcker

Sista rycket som sagt, imorrn ska vi förbereda redovisningen, sedan färdigställa andra utkastet så gruppen får säga sitt, på fre är det slutredovisning och sen är kursen slut på sö 24.00 då individuella uppgiften ska vara inne.

Beroendelära börjar nästa vecka och jag ska göra ett helhjärtat försök att inte äta "godis" ett tag och se om jag märker någon skillnad. Och nästa vecka åker jag hem, längtar, men jag vet att de dagarna bara kommer flyga förbi, på gott och ont :p

Kommentarer
Postat av: kristin

Nej jag vet, tänkte faktiskt på dig när jag fick det. Tyck inget synd om dig själv, tänk på de som får det oftare :/ okej, kanske lite speciell tanke men men. Aaq jag tror det kan vara det, har haft rätt mkt det senaste, lite omställning från förut :S Jaa jag hoppas verkligen den blir underbar, så det väger upp från vintern! Funderar förresten på att komma upp och hälsa på någon helg.. men ringer nog dig så vi kan kolla mer.. om du vill förstås :) Lycka till med ditt inte "godis" ätande.. du får höra av dig om du behöver klaga!! :) Ha det underbart vännen, jag tror på dig :) Massa kramar

2010-02-26 @ 11:41:19
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyck inget synd om dig själv var riktat till mig, lät kanske inte som det :P haha

2010-02-26 @ 11:41:57
Postat av: Anonym

Haha aa jag fick lite panik där ett tag, men det löset sig ju ett tag, men äckligt som fan var det! Jaa då kanske jag ska vara tacksam, men hade inte vart helt fel att haft sällskap ändå :P

Ja men det tycker jag, får höras någon dag och kolla upp det där! Haha nej då, jag kan bo på golvet ;) Ha det bäst! Kraam

2010-02-27 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0