uppdate

Jag lever för kommande vecka, hoppas allt blir så bra som jag tänkt mig :)
Igår var slutredovisning, glad att vi hade den läraren vi hade. Kunde vörta värre om man säger så.
Kom hem, och insåg ganska snart att huuvdet inte tänkte ge med sig, så vid åtta tror jag att jag däckade, och alla som tror att det betyder somna, nejdå, man ligger vaken och kan inte hitta en bekväm ställning, men törs ändå inte röra på sig eftersom en justering kan innebära kräkningar till höger och vänster, oh jag menar, vem behöver festa och testa gränser när man kan ha herderlig migrän och nackvärk :p

Idag däremot har det varit bättre, gick upp klockan sex, ner och tvättade sju, satte mig med min skoluppgift, blev hyfsat klar (nu ska de andra säga sitt), läste igenom och rättade två i min grupps arbeten..diskade en omgång (och det behövs kanske fyra för att bli klar för mitt diskställ rymmer inte all disk jag samlat på mig under en vecka..spelat ett pusselspel på datorn (riktigt trevligt tidsfördriv faktiskt) och nu ska jag gå iväg och storhandla. Känner att illamåendet kommer krypande igen så jag ska bädda rent när jag kommer hem, ta en varm dusch och mysa ner mig i sängen. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0