2010

idag är det andra januari och det snöar, jag sitter här som ett riktigt slo men jag är ganska nöjd med tillvaron ändå :)
Mitt nyår bestod av att laga lite mat, ta världens långdusch, gå till en lugn hemmafest och bara mysa, kapitulera för migränen vid kvart i tolv ungefär, så jag firade tolvslaget liggandes i sängen, jag såg med andra ord inte fyverkerierna men jag hörde dem :)

Nyårsdagen blev vi bjudna på mat hos mum, jättegott som vanligt och polkagrissemifreddo och hallonsufflé till efterrätt, förstår inte hur jag någonsin ska kunna leva upp till släktens lagamatambitioner :)
Om en vecka åker jag hem, det ska bli både skönt och jobbigt för oj vad jag har mycket att göra då men jag ser fram emot det lite ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0