fjomp

Lider du av kronisk migrän som gör att du ofta blir sängliggande i flera dagar? Då är det inte så konstigt om du känner dig nedstämd.

Men en ny studie visar att människor med migrän även har anlag för depression.

Surprise :) Det enda jag kan säga är att långvarig huvudvärk och illamående kopplar bort en totalt från omvärlden och gör mig jävligt otrevlig :/ Fast depression är det en bit kvar till, men i den här takten vet man aldrig haha

Älsklingsfjomp blev ju lite opererad igår, nedsövd och lite rakad kattkraken, och som tur var visade det sig vara en fettknöl och så tog de bort tandstenen, urinprovet var bra så han ska fortsätta med fodret som hjälper mot urinsten. Fick tandkräm att prova så tur han tycker det är gott att borsta tänderna :)
Han hade varit jättedålig av narkosen så mamma trodde han skulle dö igår kväll, inte särskilt kul och dom ringde inte för att jag ändå inte skulle kunna göra något (eftersom jag låg med migrän för ovanlighetens skull) men i efterhand är det panikkänsla, som när mormor var dålig och jag inte fick träffa henne, även om det är snällt tänkt.
Saknar min älskling så jag håller på att gå under, ska hem i helgen och pussa sönder honom, allt tänk kretsar till hur snabbt jag kan göra iordning lägenheten så han kan flytta efter, fjomp goes gävlebo :)

Igår efter sista föreläsningen i kursen blev det promenad med agnetha och ludde (vovve), vi hittade nya vägar i sätra :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hehe tack! fast jag låter mer seriös än jag egentligen är... för arbetet i sig är skitkasst :P haha Näe, är många personer som går det som inte borde bli det heller så ;) Hur är allt annars då? :) kram

2010-01-20 @ 16:53:55
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: krin

haha jo det är klart.. bara man får g så är biffen stekt..! men det gäller ju att få det också :S Aah vad jobbigt! Du vet att det bara är att höra av dig oim det är något.. finns alltid :) Jodå det är helt okej.. det rullar på som vanligt.. ska se till att svara på ditt brev också.. vilket jag totalt glömt av.. har börjat massa gånger men sen kommit på annat att göra! Men snart kommer det! :D Massa kramar!

2010-01-20 @ 19:36:56
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja då fick vi vänta l'nge på den satans taxin... och visst var det kallt med... men men...

du är inte hemma när dom kommer??? kram

2010-01-21 @ 22:35:27
URL: http://majjja83.blogspot.com
Postat av: julia

hej min gulligaste vän! Tänker på dig med och hoppas vi kan ses/höras snart. Tänker på lilla fjompen, vilken tur att allt hade gått bra. Hoppas de går bra i gävle med allt? Min skola börjar först på tisdag de är skönt. Pusskram!

2010-01-22 @ 02:25:23
URL: http://plzplz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0