hatar

jag hatar inte mycket, man får göra det bästa av det mesta och att hata människor hjälper sällan men fan jag hatar när folk stjäl och förstör för andra!
Hade fått hjälp att låsa in cykeln i ett förråd i huset (låste fast i ram och cykelställ och däck och allt så den som tog den hade verktyg, man tackar) och cykeln är stulen ca 1,5månad senare, ingen speciellt fin eller jättebra cykel heller så jag antar att de var någon/några som samlade på sig allt de hittade, fan jag behöver min cykel när jag ska flytta, inget jag har råd att lägga ut pengar på för tillfället!

Så lagom arg och slut (sovit dåligt och haft skola) så däckade jag med huvudvärk och illamående från halv tre på dagen ungefär vilket betyder att jag nu är jättehungrig men inte kan äta mer eftersom min mage inte är "van" vid massa mat och oladdad till tusen för skolan, nice day :/

Jag vill ha helg nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0