i´m alive

Jag lever men lederna  har väl inte lika mycket high life om man säger så :)
Elin var förbi en sväng idag och kikade, och när jag packade upp lite böcker så visade det sig att jag redan äger den boken jag lånat på bibblan, problem solved, nu gäller det bara att läsa den också...

Det ser fortfarande ut som ett bombnedslag och jag klarar inte av att ta ett rum i taget utan tar lite här och lite där, mycket förvirrat och hemskt ineffektivt men väldigt mig :) Har tydligen en massa saker kvar någonstans i pappas källare för här är dom då inte

Imorrn blir det premiär att försöka hitta till skolan härifrån, och ett soprum måste jag också hitta, ska lämna tillbaka nycklar och en bok på skolan, och hoppas hoppas att vaktmästaren har tid att hjälpa mig med elementen!

Lägenheten är ett steg i rätt riktning, behöver få lite stabilitet i livet känner jag, sen ska jag ta tag i doktorer och allt annat som bara väntar..

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ååh.. jaa jag vet, jag skulle ha skickat brevet ju.. men jag råkade slarva bort det i all röra jag har i lägenheten.. så får skriva ett nytt.. Men tar det när jag flyttat, så jag inte slarvar bort det igen :P hehe

Hur är det att ha flyttat då? Känns de bra? Jodå, packa är riktigt tråkigt.. och städa.. bläsingen! haha Skia bli gött när det är klart!

2010-02-02 @ 20:34:26
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0