gurkkrig

Fan han lägger dessa små söndertuggade gurkbitarna överallt, och har fått för sig att det passar fint att ha dem i min säng! Jag bär tillbaka och nästa gång jag tittar dit så ligger det väl ännu mer, tror att det är välmening bakom (har nämligen haft allt från leksaksråttan till studsboll i sängen) eller så är han bara helt pantad och jag föredrar att hoppas att han vill väl ;)

Sitter nedkrupen i nattlinne i soffan,nyduschad och nysmord, med kvällsfika och boken "svart ros" av nora roberts i knät, dessutom är det friidrotts-EM på tv så det kan ju nästan inte bli bättre!

Ska förhoppningsvis träffa agnetha en sväng imorrn, var ju längesen nu, och sedan kommer mum på besök, men som någon frågade, är det mig eller katten hon kommer för att hälsa på?! :) Fast det gör mig inget för jag behöver lite support om jag inte ska balla ur helt inför läkarbesöket..framförallt behöver jag lära mig att anteckna så jag vet vad/när/hur jag mår och fungerar..
Mum skulle nog stanna till lö tror jag så då hinner vi ju träffas lite, hade förhoppningar om finbesök från lidköping i helgen men det blir en annan gång, Jag tycker om dig Kriin! :)

Ha en fin kväll, för nu är det längdhopp så nu har jag inte tid längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0