jobb

nyligen hemkommen från jobbet, haft riktigt kul ikväll måste jag säga, jag och annica är ett bra team och de boende har varit på bra humör så då blir det sån bra stämning :)
Igår var vi ett gäng från jobbet som åt på piren och sedan blev det en liten vända på stan eftersom l-a festen dragit igång. Mycket trevligt hade jag och jag skulle ju egentligen hunnit dit en snabbis idag med ( massa vänner som ska dit) men jag orkar inte och vet att jag har fem dagar kvar att jobba varav delad tur osv, så det får bli lungt, börjar sju imorgon..

Annars är det som vanligt, mum var hem en sväng och hälsade på, nu är hon i min lägenhet i gävle igen och myser, och jag njuter av att få bo själv :)
Har fått tid för läkarbesök den 30 så det känns skönt på något sätt och äntligen äntligen börjar den värsta hormonchocken klinga av. Har inte mått jätteilla på två dagar och kan ha bh igen, helt fantastiskt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0