lycka

Lycka är att ha klarat av ett läkarbesök, ensam, och jag fick inte black out som jag brukar få, en fantastisk dansk läkare (som självklart var inlånad och inte kommer vara kvar), äntligen känner jag lite hoppfullhet och är inte alls rädd att behöva göra mer undersökningar, lät som att en kapselundersökning kanske kunde vara något i framtiden. Har liksom varit ett lyckorus hela dagen och fan vilken skillnad det gör när man får träffa någon som faktisk lyssnar och tar in det man säger! :)

Och äntligen har jag köpt renskav som jag längtat efter i flera år, nu ska det bara göras också :)

Jag är glad just nu, riktigt glad

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh har du varit iväg nu? gick bra som jag läste...skönt... vad sa doktorn då? har du mycket problem med magen nu? tusen frågor... =) missat att du redan åkt hem, tänkte vi skulle hunnit ses innan =( kram

2010-08-01 @ 21:36:01
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0