myskatt

jag har nog världens mysigaste häftplåster till katt, har ju jobbat mycket och mamma har varit i gävle en vecka så han har ju varit lite ensam, men igår hade jag min lediga dag så då sov vi av och till fram till tolv (!!) och bara myste! sen kom jag äntligen igång och städade så mum ska bli glad när hon kommer hem idag (visserligen bara för att tvätta och hämta grejer för hon åker nog tillbaka till gävle imorgon igen) och sen blev det ännu mer mys. Jag är så trött hela tiden, och det känns tungt att jag ska jobba hela denna helg också men livet får väl börja nästa vecka istället :p

å snart flyttar jag tillbaka till gävle och med mig flyttar skrutten så det ser vi fram emot. Känns konstigt att jag ska sova själv i helgen men jag kommer nog vara för trött för att orka reflektera en massa, på gott och ont ;)

Och så kan vi ju alla hålla tummarna för att mum bara ser städningen och inte det faktum att en av hennes växter inte överlevt min ömma vård.

Kommentarer
Postat av: jonna

Tack så jätte mycket :)

vi mår bra alla 3 av detta beslut..

2010-07-10 @ 09:53:47
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0