semester

Jag har semester sedan i fredags em, obetald men ack så underbart! :)
Var på party i fredags också för första gången på mycket länge och hade riktigt trevligt, jag kom i säng halv tre och hade inte ens gäspat innan! :) (de som känner mig vet att det är en bedrift utöver det vanliga)

Träffat julls, och fler gånger hinner vi med innan vi båda åker hemåt, börjat förbereda flytten åt fjomp, planera furuviksbesök och diverse annat.
Såg att det härjade en misstänkt pyroman eller flera i Gävle för tillfället men jag längtar fortfarande hem :)

Igår rensade hela familjen två av våra förråd hos pappa, välbehövligt men så roligt att se alla barnkläder de sparat och svårt att fatta att man varit så mini. På fre morgon åker vi till gävle, och då hoppas jag att min kropp är normal igen för som det är nu så är det inge skoj med bilresa...men men , man kan ju inte få allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0