två arbetspass kvar :)

jag känner mig glad idag, kanske är det för att jag ska träffa julls om en stund och för att jag ser fram emot morgondagen :) verkar som jag kommer hålla mig sysselsatt både i helgen och nästa vecka men det är skönt det också. Blev ju en helt ok sallad om jag får säga det själv, och det får jag ju :p

Lillen ligger här alldeles hoprullad och har det bra och jag ska väl pallra mig in i duschen och sen måste jag hinna handla också innan jag ska iväg.
Får balkongnät uppmonterat i gävle idag så det blir också alldeles utmärkt :)
Att jobba två till åtta ger lite känslan av att inte hinna så mycket varken före eller efter men om man bortser från att man inte har rast under "normal mattid" så gillar jag det skarpt, en himla skillnad på att sluta åtta istället för halv tio :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Hej söta du! Hemtjänst, så får åka mycket bil jag ;) Hur går jobbet för dig? :) jag är ledig från halv 2 fredag den 30 juli till måndag den 2 augusti... och har ingenting inplanerat alls ;) Om jag får låna bil vill säga.. hur känner du för det? :) puss

2010-07-15 @ 14:19:12
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: kristin

ååh.. låter härligt!!! Semester med andra ord, underbart! aah.. jaa men om jag får låna bilen vill säga så skulle jag ju i sådana fall inte komma förrän på kvällen.. tar ju lite tid att åka:P är du i ludvika eller gävle förresten? :)

2010-07-15 @ 22:30:12
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0