tentavecka

Nu är den igång, på fre kl 12 måste jag lämna in tentan och sen är det sommarlov, känns som tuffa dagar bara men jag är glad att jag inte suttit hela helgen också.. Satt med några vänner 8-15.30 idag och imorgon blir det åtta till ett iaf för sen ska jag få hem min soffa så då är det ju bra om jag är hemma, får sitta i den och plugga resten av kvällen sen :)

Varit på ungdomsmottagningen idaag och bestämt att jag ska sluta med mina sprutor så får se hur det går, förhoppningsvis blir migränanfallen lindrigare men det kan ju bli tvärtom också, det är lite charmen att inte veta :)

Ska äta lite och sen ska jag unna mig lite tv-tittande innan jag läser igenom dagens skrivning, dagens lärdom (förutom att julia äntligen lärt mig hur kopiatorn fungerar;) ) är att det är onödigt att släpa med sig dator, mat och ALLA kursens böcker när man tydligen bara behöver tre st till tentan, tungt som faen! Bara att hoppas att jag lyckades utnyttja de få muskler jag har på ett bra sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0