snö

så vacker vinterdag det varit idag, lagom med snö (både på marken och i träden), lagom kallt och sol som lyser så fint, jag fånlog halva vägen till och från skolan :)
Haft seminarium på morgonen, sedan föreläsning om forskningsetik på eftermiddagen, och helt slut är jag så det blir inte mycket gjort inför morgondagen inte.. :p

Känns toppen iaf, har fått kattvakt (så underbara vänner jag har) och imorgon eftermiddag/kväll ska bli sjukt mysig på många sätt haha. Sedan är det kort dag i skolan på to och lite hemtentaplugg på det och förhoppningsvis hinner jag åka hem då också. Helgen är rätt knökfull den med, inte än men kommer bli om jag ska hinna med både familj, massage, vänner och lite plugg på det :)

Lillen har levt loppan i em så nu sover han så fint, snarkar gör han också mitt sötnöt :p
Och även om jag bara har fixat en julklapp så har jag äntligen funderat ut vad jag ska hitta på i födelsedagspresent åt en viss människa, och det är nice :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det räcker med att ha snö runt jul. =)

2010-11-18 @ 13:30:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0