better

idag är det bättre i humörsvängningarna, hoppas på fortsatt lungt humör. Ska snart ner på stan och träffa agnetha, vi ska ta en liten promenad och sedan blir det fika hemma hos mig :)

Har städat, i skåp (köksskåp, badrumsskåp och alla ställen som inte syns utanpå :p , sorterat bort lite sommarkläder osv, allt i ett desperat försök att slippa ta tag i skolarbetet, men snart är jag så illa tvungen om jag inte ska få råångest..och snart får vi veta hur det gick på stresstentan, håll en tumme för mig på to(!).

Har även betalat in sista delen inför massagekursen så nu finns ingen återvändo, nervöst men kul kommer det att bli, och förhoppningsvis tänker mina fingrar iaf samarbeta de fyra dagarna det gäller. jag skulle ju kunna introducera ismassage med tanke på att mina händer har noll cirkulation, det kanske skulle bli riktigt populärt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja jag känner igen det där med minne =) är nog samma här är jag rädd för, bra med kort =)

ja gör jag det före dig så lovar jag att berätta, men kan bli du som hinner före med, är lite feg =) men får se =) kram

2010-10-18 @ 06:06:27
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0