heldag

blir så matt på mig själv ibland, imorse tog jag regnkläder och cyklade till skolan som en hel liten michellin (stavning?) gubbe, och då regnade det knappt. När jag däremot skulle hem idag struntade jag i regnbyxorna eftersom det inte regnat tidigare med följden att jag var dyblöt och genomfrusen när jag väl kom hem..vilket också är en historia för sig för jag cyklade lite vilse minst sagt, men men nu har jag fått min motion iaf så jag får vara nöjd med det :)
Var en lååång dag i skolan idag, men en bra föreläsning på morgonen och sedan cykeltestet nu på eftermiddagen, helt slut är jag och huvudvärk har jag också men jag vill helst inte ta medicin eftersom magen redan är ganska putt på mig.
Lillen och jag väntar på besök från finaste Cattis som är på rågångsvägen och röjer :)
Imorrn är det grupparbete hela dagen, studiebesök och massa arbete väntar, men men, snart är det fre och då åker jag hem och grattar min mum :)

Och Kriin, tack för fin kommentar, vi får helt enkelt fixa en dejt när du kommer hem oavsett ekonomi eller tid, vi MÅSTE för jag saknar dig, och vill höra allt :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Klart vi måste! Ska se till att komma upp en sväng.. måste bara få reda på vart jag hamnar och när skolan startar först! Sedan ska vi dejta som hujedamig! :D

<3

2010-10-20 @ 18:40:52
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0