ikapp

händer mycket mellan gångerna, igår var jag hemma och skulle plugga, blev inte så mycket, tog tag i disk och dammsög lägenheten istället, på kvällen kom fina cattis förbi på lite kvällsmys :)

Idag var det skola 8-14, näst sista redovisningen i kursen, så nu är det bara prov och en redovisning kvar. Magen har brakat helt så nu äter jag naturmedicin igen och hoppas att jag överlever helgens massagekurs, ska bli roligt fast jag kan ju tyvärr erkänna att jag inte har mycket energi över för stunden. En trevlig sak är att jag ska umgås med Cattis och JUlia imorgon kväll också, ser fram emot! Och sen får jag träffa johanna på dagen, gäller att passa på nu innan klassen splittras :)

Om en vecka har jag permanentat håret hoppas jag och är förhoppningsvis inte helt sönderstressad längre, dessutom är middag ute inplanerad (coco thai) samt förhoppningsvis hinna massera lite och träffa underbaringar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0