jäklig dag

sov ruskigt dåligt inatt, dels att sova ensam och som alltid innan skolveckan börjar har jag tusen tankar i hjärnan. fjomp drygade sig till på köpet och jag var som en zombie imorse. hade som tur var packat ner mat och fixat det mesta, men skulle göra bröd och ta med när johanna skriver (fem över åtta) och frågar om jag är i skolan, vi började visst halv nio och inte kvart över nio som jag trodde, har aldrig cyklat så fort, hade sån akut stress så hela jag skakade! Hann iaf, och första föreläsningen var intensiv, är värsta provet vi ska klara sen ju..

fick migrän vid lunchtid och blev ju inte bättre av att andra föreläsningen var kass på riktigt, så åkte hem efter halva och däckade. Nu har jag druckit lite kaffe på kvällen och ätit så nu mår jag bättre. Bara att ladda för heldag ti-to.
Fått hem både idrottsböckerna och korten jag framkallade i helgen, nu ska jag bara ta tag i inramning och hänga upp så jag får lite färgklickar på väggarna.

Tydligen så ska mitt bredband kopplas in i dagarna, verkar som det ordnade sig trots strul..
Och så fick jag veta något som gör mig glad å någon annans vägnar idag, hoppas framsteg följer på detta.

Kommentarer
Postat av: maria

ska få prova nåt annat,nåt man dricker på morgonen och sen på em dagen innan...typiskt bara att jag jobbar i morgon, kan bli spännande att dricka det där i morgon bitti, bara hoppas jag hinner fram till jobbet... annars kan man ju alltid stå och köra bil... haha...

kamerakapsel vore nåt att testa...låter ju som en underbar ide =)

kram

2010-10-11 @ 22:46:34
URL: http://majjja83.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha ja han kommer jag ihåg =) va han jag syfta på, fast även åse hade väll halv stått =) haha... fick ett annat medel, och det ska jag alltid be att få, herregud vilken skillnad...helt klart värt att prova!

kram

2010-10-13 @ 13:47:55
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0