löördag

idag är en bra dag, jag är inte sängliggande (som jag var större delen av gårdagen) med migrän och värk i kroppen, jag har lagat lite mat, lagt undan sommarkläderna, vikt iordning handdukar/sängkläder och sorterat in i skåpet, funderat ut hur jag ska få lägenheten att funka bättre för fjomp, rensat lite bland papper och flyttlådor och faktiskt gjort en slänga-kasse med skor och gamla kläder.

ska laga en tröja som är trasig och sen lyssna på ett radioprogram för kursen jag läser. Hittade en skiva jag gjorde för massa år sen (hela sex år, shit vad tiden går fort), väldigt nostalgi och perfekta karaokeskivan så jag har gått runt halva dan och fånlett så jag fått ont i kinderna, härliga tider och härliga minnen :) Jag minns hur satans nervös jag var när jag skulle börja gymnasiet i en klass där jag inte kände någon, i en stad där jag inte heller kände någon, men hade jag bara vetat vilka underbara människor jag skulle träffa på så hade jag aldrig tvivlat, gymnasiet var lätt den bästa skolperioden i mitt liv, lika bra som högskolan faktiskt. Här kände jag ju ingen heller men det har gett jättemycket och jag har så underbara människor ikring mig, tror inte riktigt dom fattar hur bra dom är.. :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0