nedräkning

Imorrn kör det igång med heldag i skolan, på eftermiddagen har vi tydligen en superviktig föreläsning gällande den här testledarutbildningen på cykel vi ska göra...ja ni förstår ju, jag ska cykla häcken av mig medans någon annan mäter puls, kan ju inte bli värre :p
Har fullt upp hela veckan sen och det värsta är att jag än så länge inte är förtjust i den här kursen, den tilltalar inte mig och jag är stressad för allt jag har att göra de närmaste veckorna :/

Anyhow, helgen har varit underbar, haft finbesök sen i torsdags, sett 3 filmer och bowlingen var jätteskoj faktiskt, det enda negativa är att jag får noll annat gjort. Fick panik igår kväll och var tvungen å ställa mig och diska (man äter massa gott men det bara dras fram mer och mer och man (läs jag) tar sig inte tid att diska undan och hålla ordning. Iaf så bad jag mitt finbesök att leta fram en studsboll under soffan så fjomp (som satt uttråkad i köket och väntade på att kattgräset skulle växa) skulle ha något att göra och ja det skulle ordna sig. En stund senare när jag frågat om fjomp blev glad för bollen får jag till svar: "Jag har hittat den men inte tagit fram den". Den låg för långt in, varpå man kan leta fram något enligt mig, men jag tillhandahöll sopborsten och fjomp fick sin boll, alla nöjda :)
Ikväll när jag letar efter en penna som är borta, böjer mig ner och kollar under soffa och vafan ligger där om inte sopborsten! Alltså kalla mig gnällig men va fasen :) Ja man upphör aldrig att förvånas på gott och ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0