pappsen

Idag har min papps varit här, och alla som känner oss vet ju att kommunikation inte är hans starka sida :). Jag skrev till honom vid tolv att jag nog skulle bli klar i skolan vid två om han fortfarande planerade att komma, och väntar mig ju självklart en bekräftelse på det. Halv två börjar jag bli skapligt stressad, vi alvslutar i gruppen och jag ringer pappa, frågar om han skulle komma till gävle idag, jofan han är visst i Hofors, framförhållning ja tack :p Fick panikcykla hem i motvind (skapligt uppe i varv), försöka rensa undan och gå iväg med återvinning och sånt. Blev ju hyfsat till slut men då är man ju helt färdig när han dyker upp :)

Trevligt har det varit iaf, är ju inte så ofta vi träffas på tu man hand så det var väl dags. Imorrn ska jag förhoppningsvis till favorit-cattis med mamma och vovve, ska bli nice. Och sen kommer bästaste hit på kvälla. Och nu, nu ska jag söka kurser till våren och sedan är det dags för ugnsvarma mackor med mjukost och paprika och en stoor kopp te :) ha det fint alla

Kommentarer
Postat av: kristin

haha du vet vad du talar om märker jag.. hann inte med ett skit mer ;) Åt våfflorna, med nutella och banan. var fruktansvärt goda de med :) Hehe

2010-10-10 @ 02:04:51
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0