stigslund

Vid åtta imorse fick jag besök av alla i gruppen, vi skulle förbereda inför studiebesöket, fjomp lyckades nog charma klungan som vanligt och stirrade ut Lisa så hon var tvungen att leka med honom :) Sötpojken blir så till sig när det kommer besök, kan det vara ett tecken på att jag är väldigt tråkig tro haha :)
Efter studiebesöket blev det cykel tur och retur Stigslund där Carina bor, lite grupparbete, men jag tror vi pratade om allt annat än det vi skulle.  Trevligt iaf och Lisas vovve var med och är så söt!

Cyklade järnet uppför backarna hem sen med hela vintermunderingen på så svetten rann när jag kom hem = långdusch och sedan god mat och en tur till affären (där dom för övrigt hade slut på gurka så fjomp får klara sig till imorrn kväll men men)  och nu gör jag inte många knop i onödan! :)

Är riktigt mycket i skolan nu, vänta det känns som ett genomgående tema i mina inlägg men jag längtar faktiskt tills den här kursen är slut och jag förhoppningsvis kan slappna av lite!

Har förresten köpt ett jättegott te idag, Friggs Kamomill, I like och det känns faktiskt bra för magen, vilket behövs

Kommentarer
Postat av: kristin

haha jaaa.. men jag hade ju trots allt redan betalat för den.. men var jäääääääävligt läskigt när vi var uppe.. och jag som inte brukar få höjdskräck! Usch! haha

Discobowling alá du och jag plus utekväll slår det mesta! Jag ger dig allt du vill veta så fort jag vet det själv!

ha det bäst! Saknar dig massor!

Kram <3

2010-10-20 @ 22:16:53
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0