väckarkatt

ska strax ut till tvättstugan och slänga in alla kläder i torktumlaren, som vanligt hade någon glömt ett plagg där och hela luddfiltret var fullt (smågnäll jag vet men det är verkligen jämt). En bra sak var att jag vaknade av min katt imorse, hade ställt klockan men inte dragit upp "ringknappen", ni fattar vad jag menar, å så hoppar lilla skrutt upp på mig och piper, han är perfekt som assisterande väckarklocka :) synd bara att han gärna piper bra långt innan jag ska gå upp i vanliga fall men idag väntade han ända till sju så det var ju toppen :p

kallt är det idag, men det betyder bara mössa, vantar och resten av vinterpälsen :)
Jag saknar mina närmaste just nu, och jag vill inte släpa med fjomp hem (han hatar att åka bil då jag tippar på att han ogillar tåg och buss också) för två/tre dagar, har inte någon kattvaktt än så jag får se om det bara blir hemma över ett dygn kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0