vad är vad?

skulle vilja veta vad som är hormoner och vad som är ren och skär panik, har inte gråtit på väldigt länge men nu känner jag tårarna komma i princip vad jag tänker på; hittade ett fotoalbum häromdagen jag fick av min mor när jag tog studenten, bilder från det att jag var i magen tills studentdagen, så fint och fint skrivet, kom några tårar av glädje. Var inne på annonser om katter, och fick ångest över att fjomp inte kommer finnas hos mig jämt, och att jag inte kunde hjälpa alla katter som behöver någonstans att bo, och sen är det det här med sittningen, vill så mycket och det är ju inte bra. Vill först och främst att pappa ska få kontakt, tror det skulle betyda så mycket för honom, men på god andraplats så skulle jag göra nästan vad som helst för att få höra från min mormor och övriga mor/farföräldrar, kan lätt börja grina om jag tänker för ingående på det också. Måste nog mestadels vara hormoner och stress, sen skulle mormor fyllt 105 i onsdags också så det fick mig minnas ännu mer..

Usch vilket sorgset inlägg, men behövde skriva av mig så kan jag släppa deppet sen och fokusera på allt skolarbete jag behöver göra, för det ska gudarna veta att det behövs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh av spännande, vart ska du då på sittning? nej har bara vart med flera, men är så sugen på en privat sittning, men är lite för feg än =)

gud va spännande =) kram

2010-10-16 @ 19:16:31
URL: http://majjja83.blogspot.com
Postat av: Plutten

Jadu Hanna...ibland blir man ledsen. Men det är okej! Man behöver de dåliga dagarna för att uppskatta dom bra:)



Svar; Ja, jag har kollat öööverallt:( Jag saknar ju honom SÅ! :(

2010-10-16 @ 19:44:45
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh va spännande, då kanske det är anette eller helena som har sittningen? dom vi har haft. fast dom tror jag iofs har 45 min... gud va spännande... är så sugen jag med... kommer gå kanon, du kommer inte ångra dig, det enda du kommer ångra isf är att du inte gjort det tidigare =) jag ska nog även prova healing... kanske vore nåt för magen =)

kram

2010-10-17 @ 10:51:24
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0