halva veckan

idag är det onsdag, har varit i skolan med min grupp och planerat inför "teatern" och en annan uppgift vi haft, det har gått bra men jag är ju så trött när jag kommer hem så jag orkar ju inte plugga direkt..ska vila en stund och sedan försöka ta tag i det hela.
Igår var cattis här, eller ja vi var och röstade först och sen blev det fika och lite katterapi här hemma, så underbart när hon säger att hon längtar efter att träffa fjomp igen, då har han gjort ett bra jobb ;)

Favvokristin ska åka till london som au pair, och jag är lite avis men väldigt glad för hennes skull och kriin, jag hoppas du får det toppen och att jag får höra massor!! :)

Längtar för övrigt till fredag kväll, men har så mycket jag borde hinna innan, och nästa helg kommer förhoppningsvis hit nästa helg, och helgen efter det ska jag hem en snabbis för vi ska till sthlm, mycket på helgerna nu men bara härliga planer så det känns skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0