låååånga dagar

alltså, dagen känns så lååååång när man är i skolan och pluggar hela tiden, orkar inte göra mycket när jag kommer hem kan jag lova, tur jag får slappna av helt i helgen :)

Saknar älsk som fasen, och då har han tappat sin mobil nånstans så jag får väl ringa och prata men en bit mossa ikväll när jag ska sova ^^

känner att jag skulle vilja träna igen, vill prova pilates eller yoga eller nåt att börja med och sen jobba upp konditionen mer, men problemet med mig är att jag tycker det är tråkigt att träna själv, så fruktansvärt.
Cyklade iaf järnet hem i uppförsbackarna idag, i motvind, vilken underbar känsla när mjölksyran sätter in att man orkar fortsätta ändå, tills det ger med sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0