så var det dags igen

nu var det ju framdäcket på cykeln som inte ville samarbeta imorse så får se hur det går, om jag måste iväg och köpa ny slang igen :p
Annars har det varit en produktiv dag (beroende på hur man ser på det), jag tog mod till mig (efter en hel del pepp) och ringde hälsocentralen, dom ringde upp och hon hörde väl hälften eftersom jag har kass mottagning men ska dit om en vecka och kolla upp om det är astma som är problemet igen..sedanfick jag sms om attmin telefon fanns att hämta så den ligger på laddning nu så fint, fruktansvärt ovant men hoppas det blir bra :)
Och pappa den sötisen hade fört över en liten respektslant för att jag varit duktig och fixat punkan själv så jag skulle köpa mig nåt gott och fira :) (och jag vet hur bortskämd jag låter, men han sa förut att han skulle betala om jag lämnade in den på lagning så detta var väl bra för oss båda)

Skriver handlingslista och ska snart iväg och handla, imorrn kommer finfia hit och vi ska vara duktiga och plugga samt äta tacos och prata prata prata. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0