Adele

Behöver jag säga att jag är besatt, vilken röst! och jag älskar verkligen "Set Fire To The Rain", den som inte lyssnat på den lär göra det, annars har jag väl lyssnat sönder den så det väger upp :)

Hade mina fina tjejer här igår kväll så både jag och fjomp stortrivdes, vi gjorde pizza och pratade, spelade kort och skrev jag pratade?! ;)
La mig sent, och från tio över sex imorse var det bara väntan på finaste, ibland tror jag verkligen att detsom inträffar (bra som dåligt) är meningen, och även om jag skulle vilja att det inte behövde vara så drastiskt alla gånger är jag väldigt glad för att jag har träffat så många människor som betyder så mycket för mig på alla sätt. Och speciellt nu, usch vad sentimentalt det här blir, jag törs knappt känna efter för jag är fortfarande lite rädd att det ska bli som förut, men jag är glad, riktigt glad, att det kan bli så rätt speciellt när det inte "var meningen", det är fint det :)

På tis börjar jag skolan, och just nu sitter jag bara och drömmer mig bort med resor, malta, kroatien, kreta, vad blir det tro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0