det där med håll

Jag ogillar när min kropp begränsar mig, nu främst när det kommer till träningen som jag försöker börja med. Jag har fått håll varje gång jag joggat, inte sådär lite håll i sidan som går över efter någon minut utan ihopstramande av hela högersidan..jäkligt irriterande, och det blir ju som sagt värst när jag kör samma "slöa"joggning, går jag snabbt är det inga problem, ger jag järnet är det också lungt  för då springer jag ju inte så långt, jag har provat typ allt, nästa gång får jag väl spänna hela kroppen när jag springer och se om det blir någon skillnad.
Vi tog 5 km Elin och jag iaf och det känns ju bra, bastuvärme var det också.

Idag har jag massor jag ska göra, för kl 17 ska jag möta upp mina tjejer vid willys, vi ska fixa mat och sedan har vi massor att ta igen, det kommer göra att dagen och kvällen går ruskigt fort vilket är bra för då slipper jag räkna timmarna tills min favorit kommer, fast det gör jag ju lite ändå haha :)

Åh idag är en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0