final countdown

idag är det lördag, har blivit glest här på sistone, mycket pga att jag inte spenderat så mycket tid hemma på sistone..men hela helgen är jag här för mum är i min lägenhet så jag har snott hennes :)
Imorgon jobbar jag sista passet för sommaren, skönt men sorgligt också för attans vad jag gillar mitt jobb, personal och boende!

Mina "skikgrannar" som bråkade konstant har flyttat, det står andra namn där nu ringde mamma och sa, jag är så glad för det kan ju inte bli värre iaf :) Som jag längtat efter den flytten haha.
Blev en sväng loppis imorse och nu tvättar jag för fullt, magen är paj men det är ju inte så oväntat, jag har levt lite på övertid där när det gäller att klara sig från skov nu så det är väl dags.

Blev färdig med boken Utsatt som jag läst i några dagar nu, fy sjutton vad bra den var, jag älskar verkligen böcker som baseras på riktiga levnadsberättelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0