noblesse

Nu var det ett tag sen igen, jag får väl glädja mig åt det faktum att jag inte har så mycket att skriva ut längre, det går ju i vågor. Piren var skoj, det var musiktävling och jag hade trevligt, resan hem till gävle var också bra, jag fick med mig sällskap (förutom fjomp då) så det är först nu som jag är själv i lägenheten (förutom fjomp då som tidigare) :p
Fick en ask Noblesse på station, så jag äter sånt för brinnande livet och längtar efter att orka ta tag i saker här hemma. Imorgon blir iaf städ och tvättdag, så ska jag träffa elin en sväng också :) Igår blev det minigolf med gänget, mycket trevligt det också, och v 39 verkar bli den gyllene veckan, hoppas jag iaf, kanske blir det lite kroatien då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0