att fråga

Många runt omkring mig som mår mindre bra nu och jag känner mig så maktlös, det är skillnad när det gäller en själv för då kan jag hantera det på ett annat sätt, men jag märker mer och mer hur otålig jag blir när jag inte kan göra något..frustrerande till tusen (men nu hoppas jag att pappa blir bra snart iaf, jäkla ben till att jäklas).

Sen märker jag ibland (allt för ofta enligt mitt tycke) hur jag hamnar i den där olustkänslan kring vad jag får fråga och inte, frågar jag flera gånger hur det går med något (för att det aldrig händer något men alltid låter som att det är på g) så blir jag ifrågasatt varför jag frågar så mycket. Då stänger jag ner och låter bli att bry mig, varpå det också blir fel och då antas jag automatiskt vara arg och sur (för övrigt väldigt osmickrande och riktigt humörsänkande). Vet liksom inte hur jag ska göra, för låtsas att jag inte bryr mig är inte min grej, för bryr mig gör jag, tyvärr ibland för mycket.

För att fokusera på något trevligare och inte min personliga ångest har jag ätit god kvällsmat (som dock gett mig viss halsbränna haha), kyckling, sweet chili och ris med ärtor + sallad. Har för övrigt tänkt prova på en liten blandning mörk choklad, flingor, russin, nötter och kokos, får se om det blir något trevligt av det hela eller slutar med ett enda blä :p
Imorgon blir det heldag i skolan igen och jag ska släpa dit datorn, får väl se hur det funkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0