@ home

idag är det lördag och snart ska jag hoppa in i duschen för vid tolv ska vi på loppisrunda med maya och bjön, kan nog bli riktigt trevligt :)
Igår träffade jag finaste Sandra, guld värt som alltid! Sedan var jag förbi hos min mor och umgicks lite och pratade sönder mig och på kvällen blev det lite filmmys (eller ja påbörjat iaf) och sedan kom mickes vänner och skulle spela risk.
Det snöade nyss men bara lite så får väl vara glad för det lilla, och idag hoppas jag att jag kan ha linser igen för det gick inte igår :(
Lillen har det för övrigt fint vilket känns bra då jag saknat honom i omgångar, skrutten, att man kan vara så fäst vid en liten varelse

Kommentarer
Postat av: Cattis

ja, jag vet! Man kan verkligen vara fäst! Men på söndag får du träffa din bebis igen ( & jag får träffa brorsan):) Å jag ska mysa med Fjomp massor idag! igår hade jag t.o.m honom i famnen! Duktigt va?;)



Ha det bäst!!!



Kramar



2011-02-05 @ 10:07:13
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0