låånghelg= städfredag

Har fortsatt i trötthetens tecken! Igår efter skolan hann jag hem en sväng (och ta en liten powernap med flufftrollet) innan jag fick följa med cattis och hennes mamma till ikea. Mycket trevligt och typ inge folk, helt underbart ju. Köpte inte s mycket så är stolt, ett tunt täcke, några matlådor, en tesil, skärbrädor och delicatobollar. En ganska trevlig runda med andra ord. Fick en jättefin orkidé av cattis mamma så nu hoppas vi att den får stå ifred för catten (något mina växter inte brukar få göra). Var in en vända på coop också och oj så trött jag var när jag kom hem där på kvällen, ögonen i kors vill jag lova :)

nu har vi haft mysmorgon jag och katten så är det strax dags att börja städa lite, för jag har helg redan och det är skööönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0