sunshine

Idag skiner solen, så himla fint och härligt, vårkänslorna är inte lång borta vill jag lova :)

Loppisvändorna igår var riktigt trevliga även om jag inte köpte ett dugg, en del är bara krafs och jag förstår inte riktigt hur man kan försöka sälja sådant men visst finns det fyndmöjligheter ibland :)
Vi var hem tll mamma och blev bjudna på jätegod mat, först en pepparrotssoppa med lax och creme fraiche (och löjrom för de modiga), sedan köttgryta och som avslutning bärpaj. Behöver jag ens påpeka att jag åt så jag inte kunde röra mig :)

Igår kväll blev jag ensam några timmar så då provade jag för första gången en power yogaskiva, och herregud vilken tur att ingen såg mig, men lite skoj var det och som avslappning kommer jag ha nytta av den :) Sedan kom mitt sällskap hem när jag hade somnat och talade och talade i vanlig ordning så lagom när jag var pigg igen bestämde han sig för att lämna mig ifred och sätta sig vid datorn. Så nu ska jag gå in och hämnas för nu sover han och jag är pigg :p

Sedan blir det hemresa till min lilla goding!!

Kommentarer
Postat av: kristin

Visst är det ngt speciellt när solen lyckas komma fram.. bara längtar till våren!!



Åh tack vännen, du gör mig glad! :)



Låter som en riktigt trevlig hemmavistelse i alla fall :)



Kraam

2011-02-06 @ 12:33:44
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0