torsdag

Är blandade känslor idag, har lite huvudvärk som kommer från nacken (eftersom jag suttit och läst i timmar), det är grått grått ute, inte alls som igår när solen sken och man bara ville ut och springa. Jag lär packa och göra iordning för sedan är det föreläsning kl 13-16 och efter det lär jag hem, göra iordning till fjomp och mitt tåg till l-a går vid halv sju. Gissa om jag kommer sova på tåget, jag brukar bli helt förstörd och det är så svårt med eftermiddagsföreläsningar, för kör vi heldag i skolan kan man äta 12 och sedan är man kvar där, nu måste jag äta tidigare för det tar en halvtimme att gå och helst hade jag behövt vila lite efter maten så inte magen blir ett helvete.

jaja man kan ju som bekant inte få allt, ska bli trevligt att träffa familjen en vända iaf, och Sandra förstås. Jag har ställt in mig på att få äta pizza ikväll vid halv nio när tåget är framme så får se om jag orkar när det väl kommer till kritan :p
Jag fick Juli Zehs bok Corpus Delicti igår, den är faktiskt bra. Handlar om hur världen ser ut år 2058 då vi lever i en hälsodiktatur där alla styrs med järnhand och förväntas lämna fina prover och vara friska, så läs den om ni har möjlighet :)

Nu ska jag läsa lite till och mysa med lilleman som vet att något är på g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0