uppdatering

sitter i soffan med fjomp och har nyss ätit rostat bröd och druckit te. Har ju städat idag men inte riktigt som jag trodde från början. Istället för att dammsuga och torka golven har jag skurat skåpet under diskhon, planterat om alla mina växter, rensat bland alla papper och räkningar och allt skolmaterial så jag börjar få ordning på bokhyllan..Har fruktansvärt mycket mer att gå igenom (skulle vilja ha en hylla av något slag för kokböcker och recept i köket...får klura på det), och imorgon kl 7 har jag tvättid så då ska jag försöka komma igång med städning som syns också.

För övrigt har jag gjort underbart goda pannkakor idag! :) Har mått riktigt bra, varit glad och lyssnat på en gammal skiva med ted, en helt underbar fredag med andra ord, och jag är shoppingsugen, något de som känner mig vet inträffar snudd på aldrig, så nåt knas är det väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0