23/1-11

Jag är helt slut, fysiskt och psykiskt :) Kom hem till Gävle för någon timme sedan och har haft helt underbara dagar men det känns tungt att återgå till skolan nu haha

I torsdags skulle jag åka hem och överraska älsk (som väntade mig först på fre), hade med mammas hjälp lyckats få honom att gå dit till fem, kruxet var bara att min lilla skrutt (som skulle få följa med hem till min kattsjuka mamma) totalvägrade och fick vild panik av den lilla transportburen så vi missade våran buss! Så underbara Cattis ställde upp och agerade taxi så vi kom ner till stationen i tid, kommer aldrig kunna tacka ordentligt! :) Men iaf, fick ta enorma buren så han inte skulle panika och då gick det så bra så och hela resan var han lugn och fin.
Micke blev minst sagt överraskad, så bra jobbat av mig som lyckades hålla mun så pass länge :p

Sedan har jag hunnit läsa boken SKADAD av Cathy Glass, en sann historia och oj så jobbig om ett fosterbarn som har blivit utsatt för så mycket hemskheter men jag kan ju inte sluta läsa så sträckläste väl och det tog en dag ungefär :) Bra var den iaf fast hemsk. En del människor har så grava fel så det är inte sant, hur man kan behandla sitt barn så finns inte ens i min värld.

I lördags blev det en långfika med finaste Sandra (och som sagt, tiden bara rusar iväg i goda vänners sällskap för rätt som det var hade klockan blivit halv sex och vi skulle på teater). Skvaller hette föreställningen, och jag skrattade så jag fick ont i kinderna! Likaså efteråt när vi åt och "festade" med teatergänget, helt underbara människor :)

Nu är vi som sagt var hemma igen älsklingen och jag, hemresan ska vi inte ens tala om men imorrn är det nya tag, ny kurs, ny klassindelning, nya utmaningar. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: kristin

Låter som en riktigt mysig helg det där du! Håller tummarna för att du får en bra klass! :)



Jo visst är det.. hade lite problem med små äckliga djur som krypit in i vissa textilier, så var tvungen att tvätta igenom hela skiten, täcken och allt.. men nu är allt relativt klart åtminstone! hade vart kul att köpa lite nya hyllor och greker.. men det får bli någon gång i framtiden när man får pengar :P



jodå några har jag allt träffat.. verkar trevliga, de flesta åtminstone.. är faktiskt en kille i korridoren som också ska börja ekonomi.. så det är ju lite kul.. verkar rätt trevlig i alla fall!!



Ha en toppendag vännen!

Kraaam

2011-01-24 @ 12:30:15
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: kristin

haha nej, det ska vara grejer ;) du är ingen stenåldersmänniska vännen :)

2011-01-24 @ 16:46:00
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0