njäe

det sket sig med effektiviteten, jag blev dålig för tredje gången på lika många veckor, kräks och kräks och kan inte göra ett dugg mer än att bara ligga stilla i fosterställning, I hate it! Så nu överväger jag på riktigt att höra av mig till doktorn så får dom kolla upp det på nåt vis för såhär kan det inte fortsätta mycket längre, kommer back med vätska och krafter nå fruktansvärt, en hel dag går åt till att må piss och idag har jag inte kunnat göra mycket konstruktivt ändå för jag lär försöka äta och dricka i minimängder eftersom kroppen fortfarande är helt väck..usch och fy och nu ska jag sluta gnälla, peppar peppar så har jag ju inte haft migrän haha

OCH TAtadam!! Jag är numera diplomerad massör på svensk klassisk massage! Så någon som vill boka tid är det bara att säga till :)

Tack för alla fina sms igår, de gjorde att jag orkade igenom :)

Kommentarer
Postat av: kristin

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Givetvis för massördiplomet! Fan vad kul!!!



Låter riktigt jobbigt med det andra dock! Lät som en bra idé att ta sig mot doktorn.. så du förhoppningsvis får någon hjälp mot det, fy faan!



Tänker på dig!

Massa kramar

2011-01-16 @ 23:23:05
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0