underbara ögonblick

En sten föll från mitt bröst idag, ett "tillstånd" avskrivet så nu återstår bara några andra innan jag fattar vad det är för fel på mig..i värsta fall måste jag ringa doktorn och be om lite vidare utredning, inget jag ser fram emot nej så jag gör som jag lärt mig från delar av min familj, jag skjuter upp det och låtsas som att det ska vara så :p

Var tungt imorse, gick inge vidare att äta och blir ju inte bättre av att jag sitter själv och tragglar. Tur hade jag för finaste Sandra loggar in på msn och gör min dag, så glad att du finns i mitt liv och jag önskar vi kunde ses oftare!
Tog mig iväg till skolan en stund iaf och fick umgås lite med julia och cattis, ibland begriper jag inte hur jag kunnat ha sån tur att träffa underbara människor lite här och var :)

Livet fortgår och illamåendet består, så nu har jag laddat upp med yoghurt och minibaguetter så jag ska klara skolan imorrn, hä blir fint hä, så kul att få träffa alla igen :)

"Och helt appropå ingenting så är julia en klok kvinna, ibland när jag får mina tvivel (läs idag) så säger hon med så övertygad röst att det kommer ordna sig och jag har inga problem att köpa det helhjärtat. Även om saker inte ordnar sig som jag vill till hundra procent så ordnar det sig, förr eller senare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0