en doft av avslappning

Var till Gävle och hämtade hämtade räkningar idag, det räcker med att gå av tåget och dra ett andetag för att jag ska känna hur hela jag slappnar av och "kommer hem", helt underbart! Ville nästan inte åka därifrån men ska ju snart hem på heltid igen så.
Gick av i Falun och hälsade på pappsen en sväng, han får säkert komma hem snart, är så glad och detta kommer gå vägen :) Hann med en tur på affären med Baena också när jag kom hem, och nisse min man :)
Är ledig imorgon också, så välbehövligt och skönt, och förhoppningsvis får jag träffa sandra då, likaså elika, sedan är det jobb to och fre och på fre är det teaterpremiär :)

För övrigt säger jag som anna, jag är på mina rosa moln!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulle dig =) ligger nere på vasalunden =)

Men du Hanna, rosa moln hit och rosa moln dit, vad händer ;)hur mår pappa???

kram

2011-07-27 @ 17:45:53
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0