music

Har lite fin huvudvärk sådär idag men inget allvarligt, har lyssnat på musik hela fm nu och alltså det finns en låt som jag gillar som är på danska; http://youtu.be/WjP62FC4wxs Medina, Ensom..snubblade över den och den är härlig på något vis, tack vare sandra som jag lyssnar på danska över huvud taget. :)

Håller på och ska göra iordning, gå iväg och handla lite och göra någon mat av nåt slag..lillen är helt slut för övrigt, blir väl så när man jagar så intensivt så länge :p
Imorrn kommer mum hem från gävle, bara för att lämna tvätt och lite packning och sedan åka tillbaka, passar oss bra att byta lägenhet såhär under hennes semester :)

Mitt jobb: Gud vad jag gillar många av mina arbetskamrater, vilken störtskön samling människor som får en på bra humör och med vilka man kan skratta, likaså många av de boende är helt underbara och alla har ju sin charm även om det kan vara nog så drygt ibland. Flera av "mina" tanter har påpekat hur vit jag är (händer alltid) likaså att jag ser så ung ut så en del protesterar bara jag ska gå ut med sopor eller vad som..kan ju inte göra något åt varken vitheten eller mitt unga ansikte haha men tur man är känd för det då, kunde varit värre menar jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0