skenbart

Allt är icke vad det synes vara! Vi såg på skenbart igår, det är faktiskt en av mina favoritfilmer, så ni som inte har sett den lär kolla! :)
Hade en liten glassdejt med Elika, det är så skönt att trots att det går år mellan våra träffar så är det samma avslappnade känsla, precis så det ska kännas med vänner tycker jag. Skaffade biljetter till teatern på fre, ska bli mysigt, mindre mysigt är ju att jag börjar jobba sju dagen efter men man kan ju inte få allt :p

Var upp till mum en sväng och åt kladdkaka, hallon och grädde och pratade ut lite en sväng, riktigt skönt att vi inte har bott ihop men när båda jobbar heltid så hinner vi nästan inte ses alls och det är ovant..Träffade på Majjja och Daniel en sväng också när jag stod och väntade på min privatchaufför ;) Så nu ska vi ses i nästa vecka.

Precis pratat med papps igen, han blir nog kvar på ortopeden denna vecka iaf vilket ju kan vara skönt så man hinner förbereda och fixa allt hemma..och just nu är jag fruktansvärt opepp på jobb igen, mina leder är lite fint bråkiga men 13-22 går fort (eller?) vi hoppas på det..sedan är det jobb till fyra imorrn och sedan teater, det blir fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0