uppsala tur och retur

Börjar med fotbollen igår, inte så himla kul nej, men vi spelade dåligt så det är bara att gratulera japan.
Sov dåligt inatt, på helspänn och det får jag ju sota för just nu med huvudvärk men jaja..var tungt imorse, fem dagar med idag som jag inte får krama och pussa, usch jag har verkligen fastnat, men hä går fint, jag ska ju jobba non-stop så det ordnar sig nog, kommer inte hinna gräma mig så mycket :)

Imorse åkte jag och mum till uppsala, pappa mådde bättre men hade hög snabbsänka och haft feber så de satte in dropp och nytt penicillin för att stoppa infektionen, tog massa prover osv. Var skönt att få prata med läkaren, han verkade vettig men ja, det är svårt, de enades iaf om att det var rätt dumt att skicka hem honom nu i helgen så vi får väl se hur det blir nästa vecka, hem hem går ju inte, både jag och mum jobbar heltid, det funkar inte..men ny operation var inbokad så det visar sig när de får svar ifall de fått bort allt om det måste karvas mer eller om det blir till att få dit muskler och hud och försöka få det läka.. Om det blir amputation så görs det i gbg om jag fattade rätt, men då är det vanligast att kapa i lårbenet och det kan ju bli svårt på min far, jaja det visar sig. Skönt att få hälsa på honom iaf, behövde vi nog allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0