eeh

och jag ser att jag inte skrivit sen i torsdags, inte för att jag inte har något att skriva utan för att jag banne mig inte har en lugn stund att sitta ner känns det som, på gott och ont naturligtvis och jag fattar ju jag också att jag kan låta bli att vara ute och ränna på kvällarna så kanske jag orkar mer men å andra sidan skulle jag ju bara sitta hemma och vilja ut så..
Jobbhelg minst sagt, idag har jag delad tur 8-22, men imorgon är jag ledig så då ska jag upp å tvätta sju :p kommer nog lägga mig igen har jag en känsla av..
Igår kväll blev det ungefär hälften eller mer (ingen aning egentligen ju) av sagan om ringen, och den är ju bra som alltid, sällskapet var ju inte heller att klaga på.
Nä men jobbet var det ja, fast denna dag blir nog rätt skoj, om inte annat för att jag är så virrig så det inte är sant, måtte jag slippa medicinnyckeln idag bara, för allas bästa ;) och vilken tur jag har att det är så bra personal på mitt jobb, helt underbart egentligen, inte alla som har det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0