nyvaken

alltså nu är det värre än vanligt med mina zombiekänslor :p det är över 1 ½ timme sedan jag vaknade (efter att ha tagit migränmedicin) och jag är virrigare än vanligt.. det går verkligen i slowmotion och hjärnan, den lilla jag har, har helt checkat ut och är på semester..dessutom går datorn jättesegt så det kanske försöker matcha min kropp och själ :p
Jag är glad att jag hämtade ut ny medicin sist jag var i närheten av ett apotek, och jag tackar högre makter (eller de genier) som uppfunnit sumatriptan, min räddare i nöden! Är väl egentligen konstigt att jag inte åkt på ett anfall tidigare i veckorna med tanke på allt som pågår men det känns skönt att ha det överstökat nu och förhoppningsvis fortsätter det så här, åtminstone tills skolan är klar..

Jag har pratat i telefon med papps idag, han ringde och vi pratade riktigt länge för att vara oss, om allt från får som heter nisse till brännande stark mat :) t.o.m. berörde det svåra, skönt ändå.

imorgon blir det fullt upp med fixande på dagen och sedan myskväll med cattis, det behöver vi båda :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag längtar så:)

2011-06-02 @ 18:39:12
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0