gefle

smorgåstorta :p vad var vi åt hemma hos papps, trevligt var det, sedan blev det film på kvällen, gnomeo and juliet, trädgårdstomtevarianten av romeo och julia, riktigt bra faktiskt fast jag har blivit så blödig så det är inte sant!
Sov asdåligt som vanligt (vaknar i snitt varannan timme) och drömde att en av mina kompisar dog, och sedan att jag var gravid och helt förkrossad..inte konstigt att jag lär sova ikapp sen på dagarna.
Hemresan idag har gått hur bra som helst, han är så duktig mitt lilla troll!

Har precis ätit vegetarisk ärtsoppa :) och så har jag lämnat tillbaka de tre breven som tillhörde grannen, tänk om det skulle komma något jätteviktigt och jag var borta längre än några dagar, så funderar på att lyda goda råd och ringa till posten, nu får dom lära sig att dela ut rätt.

Börjar inte förrän tio imorgon, helt underbart och ikväll ska jag inte röra en fena mer än nödvändigt, däremot får jag slita kommande vecka för nu ser allt här hemma ut som kaos och jag har en hel del att läsa inför kommande seminarium..men men, det är morgondagens bekymmer :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Haha jaaa... lite duktig får jag faktiskt erkänna att jag är!! Får hoppas det håller i sig bara.. Oh nej, något sådant skulle jag aldrig ens komma mig i tanken ;)



Kollade också på Gnomeo och Juliet... faaast jag tyckte den var lite läskig... men trädgrådstomtarna alltså.. drömde värsta mardrömmen efter! Haha najs!



Låter inget vidare med att sova dåligt, aldrig roligt alls! :(



Hoppas allt är toppen i övrigt!! Kraam

2011-03-14 @ 21:13:06
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0