halsont

fick riktigt ont i halsen igår när jag var på väg till skolan, tur julia den ängeln hade två halstabletter till skänks :)
Gårdagskvällen spenderades mestadels sovandes, med värk i kroppen, tur jag har mina propolis, dunderkur nu.

Idag har jag tvättat och sovit, dessutom varit på jakt efter mitt favoritörhänge som mystiskt förflyttat sig från vardagsrumsbordet. Började nästan få dåligt samvete för att jag anklagat fjomp och ändå inte kunde hitta det någonstans när jag travade förbi hans skål med torrfoder, vart lägger man sina fynd om inte där, jäkla busfrö! Så nu ska jag tvinga honom att ta lite luft på balkongen så han håller sig lugn sen ;)

Får se om jag orkar gå till skolan imorrn och läsa lite extra, vore skönt att ha det gjort, dessutom skulle jag behöva ner på stan och köpa torrfoder..underbart väder iaf, och nästa vecka kommer bara susa förbi :)

Å förresten, så går Gino att äta lika utmärkt med mörk choklad också, fy fasen vad gott och när jag ändå har ont i halsen så gör det ju ingen skillnad att jag pressar ner lite svidande kiwi heller, det finns alltid något positivt med något negativt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0