11/5

Idag är det onsdag, och om några timmar ska jag och lillen sätta oss på tåget och  åka till l-a..och inte har jag packat än men det löser sig. Jag har faktiskt inte gjort något vetiigt idag än så länge men  ska ta tag i mig själv alldeles strax och hoppa in i duschen :)
Igår kväll var det kortspelskväll hos Cattis med henne och Julia, mycket underbart! och jag vann flera gånger, det yttrar ju något om vilken tur jag har i kärlek :p I vilket fall var det riktigt nice som alltid och sista bussen för kvällen hade gått för en timme sedan när vi väl kom på att vi skulle avsluta så cattis agerade taxi och skjutsade hem mig vid tolvtiden, tack för det vännen! Har faktiskt sovit mellan sex och sju timar inatt även om jag drömt jobbiga saker men jag skulle behöva sova ut, får hoppas det blir så i helgen. Och det här med uppsatsen, ja jisses det kommer ju att bli en kamp både mot klockan och mina hjärnspöken om det ska bli klart i tid.

Har funderat fram och tillbaka och resonerat lite med min mor, jag lär ju ha med datorn hem så jag kan söka skolinfo när jag är hemma, och har jag tur är min mor bättre på ominstallationer och säkerhetskopiering än mig så då kanske jag kan få det att funka, så håll en tumme eller två för mig för en dator som fungerar är jag i behov av, och då gärna ett fungerande word också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0